Egy kt kp a parkrl, hogy tudd - tnyleg az ignyessgre treksznk. Nos, nem hzom az idt, inkbb krbevezetlek a parkban.
Mikor megpillantod a "Piemont Versenypark" feliratot a ktszrnyas ajt fltt, mr tudod: igen, megrkeztem. Bestlsz a nyitott kapun s egy mosolyg lny fel veszed az irnyt. Igen, jl gondolod. a parkvezet, Alice. Ksznsz neki, pedig visszakszn, majd kzli veled, hogy fog krbevezetni. Egy szp, nagy plet fel veszitek az irnyt. Belptek az ajtn. Te egybl megpillantod a szp, rendezett istllt a boxokkal egytt.

Alice elmesli, hogy ezenkvl a 10 boxos istlln kvl mg van 4 istlljuk, ami ugyanilyen elrendezs. Ezek az istllk a versenyzknek vannak fenntartva. Kilptek az istllbl s egy nagy plet fel mentek, a fedeles fel. Belptek, s ltod, hogy a fedeles is nagyon szp s tgas.

Miutn a fedelest is megnzttek Alice megmutatja neked a plykat. A versenyplykat s a gyakorlplykat is. Ezekben sem kell csaldnod. Mindegyik szp s jl elrendezett. Ltod, hogy a plyk meg vannak szmozva. Alice elmondja neked, hogy ez azrt van, hogy tudjk a versenyzk, hogy hova kell mennik. Sorba nzitek a plykat. Elszr az 1-es plyhoz mentek, a djlovagl plyhoz.

Majd megnzitek a 2-es plyt.

A 3-ast.

s a 4-est.

Miutn megnzttek az sszes plyt Alice megmutatja a szobdat, ahov mr felvittk a cuccaidat.
 |